Grolls kundservice - vi hjälper dig!

Vi på kundservice hjälper dig med allt från produktfrågor till beställningar och leveranstider. Vi finns på plats måndag till fredag 08.00-16.45, 020–59 98 48.

Order och produktfrågor

För hjälp med att lägga en order, frågor kring produkter eller en leverans, kontakta oss på telefon 020–59 98 48 eller via e-post order@grolls.se.

Inloggningsproblem på webben

Har du problem med att logga in på webben? Vår webbsupport når du på telefon 08-727 27 61, helgfria vardagar mellan kl. 08.00 och 16.00 eller via e-post webshop@swedol.se.

Returer och reklamationer

Om du mot förmodan skulle vilja lämna tillbaka en vara, eller kanske byta storlek, kontaktar du vår returavdelning. Du kan läsa mer om vad som gäller vid retur och reklamation i våra köpvillkor.

Reklamationsblankett
Ångerblankett

Vill du bli företagskund hos Grolls?

Ring 020 – 59 98 48 eller maila kundtjänst för att skapa ett konto. Glöm inte att ange ditt namn, kundnummer och din e-postadress.

Vill du bli privatkund?

Registrera dig här.Dina inloggningsuppgifter kommer att mailas till den e-postadress du anger.

Bolags- och kontaktinformation

Grolls / Swedol AB (publ)
Org. nr: 556127-6188
Postadress: Box 4154, 422 04 Hisings Backa
Besöksadress: Importgatan 23, 422 46 Hisings Backa
Telefon: 031-742 16 00

Returinformation

  • Byten och returer ska vara överenskomna med Grolls och ske inom 14 dagar från leveransdatum
  • Ta kontakt med oss för att få en returfraktsedel, vi accepterar endast returer som skickats på anvisat sätt
  • Plagg med tryck byts ej
  • Förpackningen ska vara obruten och artikeln ingå i vårt standardsortiment
  • Ange alltid orsak samt bifoga kopia på faktura eller följesedel
  • Returfrakt betalas av avsändaren

För att göra en reklamation skall denna blankett fyllas i och bifogas till godset vid returen.

Önskar du istället göra en retur (t.ex. på grund av fel storlek) skall istället detta dokument fyllas i och bifogas till paketet.

Produkter
Sök
Butiker