Välj rätt lösning för din verksamhet
Smart Service erbjuder allt från lättanvända självskanningsbutiker, varuautomater (klassiska automater, vågbaserade system eller RFID-system), låneautomater för kritisk utrustning, eller mer avancerade lösningar som obemannade popup-butiker.
Det här ingår:
• Hårdvara (förrådsskåp, varuautomater eller självscanningsförråd)
• Påfyllnadstjänst
• Programvara
• Smart BI-analysdata
• Månadsfaktura inklusive varor och tjänster
Processen i 6 steg
Varje företag är unikt, därför är förarbetet viktigt så att behoven möts på bästa sätt och att rätt KPI:er sätts upp för att kunna följa utvecklingen och resultatet.
1. Behovsanalys
Vad vill ni uppnå? Vilka utmaningar har ni idag?
2. Nulägesanalys
Vi ser över produktbehov, inköpsflöden, fysisk tillgänglighet i lokaler m.m.
3. Lösningspresentation
Baserat på vad våra analyser visar presenterar vi ett förslag på lösning för vidare dialog.
4. Avtalssignering
Efter att vi kommit överens är det dags att formalisera vår överenskommelse.
5. Implementering
Vi driver implementeringen i projektform och ni är med som deltagare så allt blir rätt hos er.
6. Drift
Efter projektfasen driftar vi lösningen åt er. Vi följer upp resultaten tillsammans så att de uppsatta målen uppfylls.